Jongerenactiviteiten

Nieuw seizoen jeugdwerk

Ook dit jaar gaan we weer door met het jeugdwerk in de kerk. Dat kun je aan verschillende meingen merken. Het pastoraat wordt weer opgestart en we gaan weer aan de slag met Youth Alpha.

De data en de invulling van die momenten zijn bekend! Wat anders gaan ten opzichte van vorig jaar is dat we niet meer beginnen na de kerkdienst, maar tijdens de kerkdienst. Dat betekent dat we op hetzelfde moment als de kinderen de kerkdienst verlaten om naar het jeugdhonk te gaan. Daar is dan iets lekkers om te eten (voor als je nog niet ontbeten hebt) en elkaar te ontmoeten, waarna we vervolgens het filmpje van Youth Alpha gaan kijken en ook met elkaar in gesprek gaan. We komen niet meer terug in de kerkdienst, maar zijn aan het einde van de kerkdienst klaar. Dat betekent dat je gewoon met je ouders mee kan naar de kerk en ook weer na de kerkdienst met hen mee naar huis kunt.

Laat vooral weten of je er bent of niet, dan kunnen we rekening houden met de boodschappen 🙂